Als medewerker van afdeling financiën hou ik mij bezig met het debiteuren- en crediteurenbeheer en de projectadministratie. Ik zorg er voor dat onze leveranciers tijdig betaald worden en dat is alleen mogelijk als ik onze facturen op tijd verstuur. Dit begint natuurlijk met het bijhouden van een goede administratie in Afas.
Het leuke van mijn werk vind ik de interactie met de collega´s, zowel van de staf als de adviseurs. Door mijn takenpakket heb ik contact met alle collega´s binnen het bedrijf en ben ik op de hoogte van de verschillende opdrachten die zij uitvoeren bij onze opdrachtgevers. Door slim samen te werken zorgen we er voor dat de administratieve lasten voor de adviseurs zo laag mogelijk blijven, waardoor zij zich optimaal bezig kunnen houden met hun werkzaamheden.
Doordat ik eerder binnen PBLQ al werkzaam ben geweest als projectbegeleider, medewerker SupportDesQ en werkzaamheden heb verricht voor de afdeling marketing heb ik een goed beeld van de totale organisatie en weet ik wat er van de staf wordt verwacht.